Whatsapp Hattı:+90 (552) 752 3333
1250 TL ve üzeri KARGO BEDAVA!
0
FAVORİLER
0
0,00 TL
Sepeti Gizle
Toplam: 0,00 TL
Alışverişi Tamamla
Giriş YapÜyel Ol

Teslimat Koşulları

SATIN ALDIĞIM ÜRÜN NE ZAMAN KARGOYA VERİLECEK?

Satışını yaptığımız ürünlerin kargoya veriliş tarihlerini, ürünün detaylı açıklamalarının bulunduğu "Ürün Bilgisi" bölümde bulabilirsiniz.  Alışveriş esnasında belirtilen "1-3 iş günü" gibi ibareler, kargo firmasının ürünü teslim etme süreleri olup, bizim kargoya verdiğimiz günden itibaren geçerli olan tahmini ortalama teslim sürelerdir.

 

ÜRÜNÜM HANGİ KARGO FİRMASI İLE GÖNDERİLECEK?

Satın almış olduğunuz ürünler anlaşmalı olduğumuz --- Kargo ile gönderilmektedir

 

SİPARİŞİMİN TESLİMATI AŞAMASINDA NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

Muratoğlu Home olarak, satışını yaptığımız ürünler, tedarikçi firmalardan alınıp , paketleme aşamasına kadar bir çok defa hasar kontrolünden geçmektedir. Hiçbir ürünün firmamızdan hasarlı olarak gönderimi yapılma ihtimali yoktur. Fakat niteliği itibariyle hassas ürünler de, (cam malzeme, kırılgan yapıya sahip malzemeler vb.) taşıma esnasında yaşanabilen düşme yada benzeri kazalardan veya hatalı kargo yüklemesinden kaynaklanan hasarlar olabilmektedir. Bu durumda;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda “ Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken önemli bir husus, kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır.

Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.“ gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır.

Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.

Örneğin : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür.

Ürün teslim alındıktan sonra, kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz, bize bilgi vermenizi rica ederiz. Müşteri Hizmetleri Departmanımız size gereken desteği verecektir. Hasarlı ürün bilgisi tarafımıza ulaşır ulaşmaz, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

Lütfen hasarlı ürünü iade ederken, hasarlı ürünü, size teslimatı yapan kargo firması ile bize gönderiniz. Örneğin ; MNG Kargo ile elinize ulaşan hasarlı bir ürün için geri gönderimi yine MNG Kargo ile yapmalısınız, aksi hallerde ürünün kargo tazminleri sırasında problem yaşanmaktadır.

 

KARGO ÜCRETLERİNİZ NEDİR?

Kargo ücretleri üründen ürüne, değişiklik göstermekle beraber her bir ürün için uygulanan kargo ücreti, ürün fiyatı altında belirtilmektedir. Kargo ücreti, ürün fiyatından ayrı olup, siparişinizin son aşamasında ürün fiyatına eklenmektedir.  Ayrıca sitemizde kimi ürünlerde ücretsiz kargo seçeneği de bulunmakta ve ücretsiz kargo oluşu ürün bilgisinde belirtilmektedir.

 

KARGO HAZIRLANIYOR NE DEMEK?

Sitemize üyelik girişi yaptıktan sonra "Sipariş İşlemlerim" bölümünde listelenen siparişinizde "Hazırlanıyor" yazısı, ürünlerin henüz kargoya verilmediğini, kargoya verileceği günü yada kargo firması tarafından alınması bekleniyor anlamına gelmektedir.

ÜRÜNÜM, KARGOYA VERİLDİKTEN KAÇ GÜN SONRA BANA ULAŞIR?

Siparişiniz normal şartlarda kargoya verildikten sonra "1-3 iş günü" içerisinde size ulaşacaktır. Oluşabilecek iç aksaklıklar tarafinıza mutlaka e-mail yolu ile bildirilecektir. Yaşanmasını hiç istemediğimiz bu tür aksaklıklar için şimdiden özür dileriz.

Teslimat süreleri gideceği bölgeye ve kargo firmasına göre değişiklik göstermekle beraber İstanbul içi için 1-3 iş günü, İstanbul dışı için ise 1-5 iş günü sürebilmektedir.

Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?